GM Yapma Rütbe Verme İçeriği

 
 
 

Bir çok arkadaş bu işlemi atak serverdan yapıyor. Ama metin2 pvp serverler üzerinde ileri düzey bilgisi olan arkadaşlar navicat üzerinden 2 tıkla hallediyor. Bende bu işlemi anlatmak istedim.

 

Yapmanız gereken öncelikle navicat programını açıp server veri tabanına bağlanmak.

Daha sonra common tablosunu açıp gmlist sql ine girmek.

mid > gm id i (1,2,3.. diye sıralayabilirsiniz.)

mAccount > oyuncunun giriş id si

mName > oyuncunun karakter adı

mContacip > oyuncunun ip numarası

mServerip > ALL

mAuthority > verdiğiniz rütbe

 

Rütbe açıklamaları

  • Player

Üzerinde GM yazar ama hiçbir yetkiye sahip değildir. Yani kod yazamaz

  • Low_Wizard

Yalnızca /n kodu ile yukarıdan yazabilir. /b de dahil

  • God

Hiç denemedim ancak /n /b ve /in görünmezlik kodu yazabiliyor galiba.

  • High_wizard

/n /b /in kısacası mob, para ve level gibi önemli kodlar dışında herşeyi yazabiliyor.

  • IMPLEMENTOR

Tüm kodları yazabilir...


Bir önceki yazımız olan Metin2 Pvp Server Kurma başlıklı makalemiz metin2 pvp server kurma, metin2 pvp kurma ve metin2 server kurma hakkında bilgiler vermektedir.

Yayınlanma: / Son Düzenlenme:
17988 görüntülenme

GM Yapma Rütbe Verme Yorumları

 
 
 
yorum avatar


 
 
zafer
, 10:18:04

Ne ararsam bu sitede bula biliyorum. Gm kodları, gm yapma rütbe verme, silkroad online unique kodları ve daha bir sürü konu teşekkürler.

 
 
göktürk
, 01:57:28

Kardeşim çok sağol. Üniversitedeki arkadaşlarla PVP server açtık şimdilik GM'lik tartışması var =) Her şey düzgün çalışıyor ancak "God" kodunu anlayamadım tam olarak ne işe yarıyor?

 
 
melgipsın
, 04:46:01

dostum ben tüm rütbelerden item verme yetkisini kaldırmak istiyorum yani hiçbir gm /i itemkodu'nu yazamasın istiyorum böyle bir şey mümkün mü? Şimdi item alma yetkisi olmayan rütbede diğer olaylar da sınırlanıyor mesela mob eventi..

 
 
can
, 18:52:22

@kemal, kodları yok zaten navicat ile mysql bağlanarak yapıcaksınız

 
 
kemal
, 15:35:07

GM kodları yok